MI CARPETA CIUDADANA? TOT A UN SOL CLIC!
La Secretaria General de la Administración Digital del Gobierno de España ha creat un espai telemàtic de consulta personal per facilitar la relació amb les administracions públiques.
En aquesta carpeta hi pots trobar l'estat dels teus expedients, les teves notificacions, les teves dades registrades a l'administració i els teus registres. Així pots consultar des de les dades del domicili, els teus títols d'educació, obtenir una vida laboral o un certificat d'absència de delictes penals o fins i tot consultar el saldo de punts del carnet de conduir.
Trobaràs l'enllaç a la carpeta aquí https://sede.administracion.gob.es/carpeta
Per accedir-hi cal que t'identifiques amb certificat digital o DNI electrònic, amb Cl@ve Pin o Cl@ve Permanente. Recorda que el Consell Comarcal del Moianès és una entitat de registre d'idCAT i per tant si voleu obtenir un certificat digital podeu demanar cita prèvia per fer-lo trucant al 93.820.80.00.
+ informació
|